Zou het fijn zijn om te zien welke klant je belt, nog voor je de telefoon opneemt?

augustus 2021, Huizen

Dat kan.
De nieuwe de CRM-integratie van 3CX toont op je toestel alle informatie van de persoon die je belt, voordat je opneemt.

Weet door wie je wordt gebeld:

  • Koppelt beller-ID aan een record in je CRM.
  • Maakt een nieuwe klantrecord voor nieuwe nummers.
  • Registreert gesprekken: bekijk de gespreksgeschiedenis.
  • Maak indruk op klanten en bespaar je medewerkers kostbare tijd.

Houd klantgegevens bij de hand en zie wanneer je klant je voor het laatst heeft gebeld en met welke medewerkers hij of zij heeft gesproken. Zo bespaart je medewerkers van je sales afdeling tijd en je maakt indruk op je klant. Je kunt zo veel meer gesprekken verwerken en zo een hogere omzet halen.


Meer opties voor je salesteam en medewerkers

  • Start gesprekken met één klik vanuit uw CRM.
  • Bespaar tijd door klantrecords automatisch weer te geven.
  • Automatische registratie voorkomt tijdrovende handmatige invoer.
  • Bouw uw eigen gespreksflows, automatiseer vragen en workflows

Dankzij de CRM-integratie kun je andersom ook direct vanuit het CRM-systeem bellen. Klik op een nummer om een gesprek te starten en het gesprek meteen te registreren. Bij inkomende oproepen van nieuwe nummers maak je eenvoudig meteen een nieuw klantrecord maken. Zo geef je je salesteam vleugels.

De 3CX CRM-integratie ondersteunt populaire CRM’s en helpdekssystemen