3CXVoIP

Bied een betere klantervaring

Je wilt je klanten graag een betere ervaring bieden.

Ook voor kleine bedrijven, winkels, musea en evenementen, is technologie daarvoor vaak de oplossing:
. Makkelijker maken voor klanten om vragen te stellen, afspraak te maken, te betalen,
. Bedrijfsprocessen sneller en slimmer kunnen uitvoeren.

 

Maar – met name voor kleine bedrijven – is het vinden van de ruimte om die technologie te leren, in te zetten en toe te passen, vaak een uitdaging. Dat soort bedrijven zijn vaak in volle gang en doen gewoon wat ze doen. Ze kunnen door de eigenaar worden beheerd met een klein aantal arbeidskrachten. Ze hebben mogelijk geen speciale IT-resources. Ze zijn zich misschien gewoon niet bewust van hoe gemakkelijk het nu is om de manier waarop ze werken te transformeren.

Communicatie is hier het perfecte voorbeeld van.
Toch is het voor kleine bedrijven steeds eenvoudiger om te moderniseren; om te voldoen aan de verfijnde eisen van de altijd actieve klant van vandaag voor wie een vlotte, 24/7 omnichannel-ervaring de verwachte norm is. Voor bedrijven die een stap voorwaarts willen zetten, is eenvoud de sleutel. Dat, samen met de leidende hand van Hompes Telecom die haar klanten in dit proces begeleidt.

De slimme 3CX StartUP-oplossing is het perfecte voorbeeld.

De 3Cx StartUp-oplossing integreert alle vormen van communicatie in één gecentraliseerd platform:
. Traditionele spraakoproepen,
. Messaging,
. Videosamenwerking,
. Geautomatiseerde chatbots en
. Instant Voice Recognition (IVR),

. Beheerd via een enkele gebruikersinterface op elk aangesloten apparaat,

en vooral:
. Betaalbaar en eenvoudig te implementeren!


Het aanbod bestaat uit

. Een belgroep,
. Één auto-attendant,
. 3CX Talk-links live chat,
. Oproepwachtrij-functionaliteit,
. Multi-level IVR,
. Oproeprapportage- en analysefunctionaliteit en
. Toegang tot mobiele apps (Android en iOS).

 

Hompes Telecom zorgt voor het opzetten, de configuratie en implementatie. Bovendien is doorlopend beheer eenvoudig via een gebruiksvriendelijke webclient, terwijl 3CX zorgt voor systeembeheer en updates.

Het is makkelijker te gebruiken, goedkoper en betrouwbaarder dan traditionele telefonie – en het heeft de mogelijkheid om te buigen en te schalen naarmate bedrijven groeien of veranderen in hun product- of dienstenaanbod.

Kleine bedrijven weten dat ze al deze moderne functionaliteit nodig hebben en nu kunnen ze het inzetten!

 

Interesse? Neem contact met ons op. Na een goed gesprek over jullie specifieke wensen, kunnen we direct met de implementatie starten en kun jij en je medewerkers veel eenvoudiger en beter contact met je klanten hebben!

Hompes is gespecialiseerd in telecom oplossingen voor bedrijven, winkels en musea.